søndag 19. juni 2016

Lyst eller ulyst?

Denne våren har jeg vært rene studenten på 2 fronter. Begge gangene startet det med at nysgjerrigheten tok overhånd og jeg meldte min interesse kun for at jeg ville lære mer... Uten å tenke på at det må leveres et sluttprodukt (les:Eksamen).

På nyåret så hadde jeg bestemt meg for at jeg ikke skulle ha noe ekstra denne våren. Lysten til å lære og nysgjerrigheten kan ta litt vel overhånd en gang i blant. Tenkte ikke at dette skulle bli noe ekstra, det er jo "bare" jobb som jeg skulle gjøre uansett.

Resultatet er at jeg har levert 2 eksamener denne våren. Den siste trykka jeg på send-knappen for 5 min siden.

Så nå har jeg utvida horisonten i #smartlæring og i #lean#greenbelt. Håper jeg får bestått på begge da.


Iallefall: Til høsten! DA skal jeg bare konsentrere meg om jobben og ikke ta på meg noe ekstra, tror jeg...

Mulig jeg drømmer om dette i natt.. 
Bildet er lånt fra helsebiblioteket.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar