mandag 27. juni 2016

Enda 3 uker med jobb :)

Tenk så heldig jeg er: når de fleste går ut i ferie så får jeg fortsatt være på arbeid. Hvorfor denne entusiasme for tilstanden?
Jo fordi det er nå jeg skal komme ajour med arbeidet fra våren og tenke store tanker for høsten. Det er utrolig deilig å være en av de med sein ferie. Tenk: ikke bare får jeg anledning til å være på kontoret de 3 neste ukene uten å reise og nesten uten møter. Fordelen er at jeg (og de få andre) får tid til å tenke tanker fullt ut. Så får jeg ikke tid til det ellers??
Joda, men nå får jeg tid til det uten at det skjer etter ordinær arbeidstid. DET er luksus det! Og jeg nyter å være på arbeid i juli. Så hva tenker jeg på? Jeg ønsker å koble våre strategier og verdier opp mot hverdagsjobben vår, Vår ledergruppe har bestemt at avdelingen i 2016 skal jobbe inn LEAN som arbeidsmetodikk, så derfor leser jeg også LEAN- løsningen på effektivitetsparadokset.

Med eller uten arbeid i juli så ønsker jeg deg flotte sommerdager!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar