mandag 25. april 2016

Adjunktøkonomen skal utvikles!

Dagen i dag er en vidunderlig dag - den er min!


I dag skal ledergruppa vår starte på et lederutviklingsprogram. Samling 1 skal holdes i Kautokeino. Bygdas eneste hotell er spesielt utformet. Hotellet tilbyr veldig god lokalmat - vel verdt et besøk.

Disse dagene skal vi ha med oss folk fra Lidmi. Det blir spennende å se hva de tilbyr og hvordan de jobber. Håper at de klarer å koble Landbruksdirektoratets strategi og verdier opp mot vår læring og utvikling.

Tirsdag skal vi også utvikles ut i det fri - da blir det snescootertur - å være ute er en aktivitet jeg er veldig glad i. Å kjøre snescooter for å komme seg frem, er en super måte å komme seg ut i naturen på.

Ettersom jeg jobber i Landbruksdirektoratets avdeling reindrift, så har jeg det privilegiet at jeg får være med ut og bli kjent med reindriftsnæringa. I forrige måned var en prosjektgruppe jeg er med i, på feltdag i Kautokeino kommune. Vi besøkte flere reindriftsutøvere - spennende og lærerikt å høre deres refleksjoner rundt egen praksis. Jeg legger ved par bilder fra turen:
Ut på tur - aldri sur

Mektige Finnmarksvidda: feltarbeid for å bli bedre kjent med reindrifta
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar